У Харкові провели споживчу експертизу морозива. Результати приємно вразили

02.10.2019 16:54   -
Автор:
Для експертизи була закуплена наступна продукція, виготовлена відповідно до вимог національного стандарту ДСТУ 4733:2007:
1. Морозиво вершкове «Дитяче бажання» ТМ «Рудь» в тубах, масою нетто 500 г (виробник ПАТ «Житомирський маслозавод»).
2. Морозиво пломбір ТМ «Планета Бомверс», масова частка молочного жиру 15%, в тубах, масою нетто 500 г (виробник ТОВ «ФМ Хладопром», виготовлено на замовлення СУАП «Європоль»).
3. Морозиво пломбір «Малюк-ам» ТМ «Ласунка» в тубах, масою нетто 777 г (виробник ТОВ «Галичина Ласунка»).
4. Морозиво пломбір ТМ «Традиції Нової Зеландії», масова частка молочного жиру 15%, в тубах, масою нетто 1000 г (виробник ТОВ «АПВТ фірма Ласка»).
5. Морозиво пломбір «Дитяча кухня» ТМ «Три ведмеді» масова частка молочного жиру 12%, у відерцях, масою нетто 450 г (виробник ТОВ «Три ведмеді»).
6. Морозиво пломбір «Пломбір дитинства» ТМ «Мушкетер», масова частка молочного жиру 12%, у полімерних пакетах, масою нетто 1000 г (виробник ТОВ «ТБ Мушкетер і К»).
7. Морозиво пломбір ТМ «Лімо» масова частка молочного жиру 15%, у вафельному стаканчику, масою нетто 60 г (виробник ПрАТ «Львівський холодокомбінат»).
Підбиваючи підсумки споживчої експертизи, генеральний директор ДП «Харківстандартметрологія» Володимир Величко констатував, що результати проведеної експертизи приємно вразили. Можна порадіти за усіх виробників, продукція яких перевірялась у рамках споживчої експертизи. В усіх семи зразках не виявлені немолочні жири, а масова частка молочного жиру відповідала нормі, заявленій на етикетці чи зазначеній в інформації про енергетичну цінність. Дуже важлива для споживача інформація – дата виготовлення – нанесена чітко, розбірливо, за що окрема подяка усім перевіреним виробникам. Однак вади маркування, які були виявлені в двох зразках, необхідно виправляти.
Результати експертизи морозива наведені в таблиці.