Проєкт БТІ «Агент Х» допомагає поліпшити якість послуг в Харкові

31.07.2019 12:10   -
Автор:
Проєкт «Агент Х» щодня в автоматичному режимі збирає зворотний зв'язок від харків'ян щодо наявності різноманітних адміністративних послуг. Завдяки отриманим відгукам фахівці щодня працюють над удосконаленням якості послуг, які надаються в міських установах.
«У проєкті взяли участь вже сотні людей. Їхні відгуки і побажання допомагають покращувати сервіс, а це важливо, адже зараз в місті ведеться реконструкція старої будівлі БТІ. Завдяки зворотному зв'язку з харків'янами ми розуміємо, які підходи у наданні послуг вони хочуть бачити», – підкреслив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот.
Нагадаємо, щоб залишити відгук про надану послугу, відвідувачам необхідно відсканувати QR-код, який є на столах адміністраторів підприємства, і заповнити анкету. Також можна залишити свої побажання.
Після успішного експерименту в БТІ, «Агент Х» був впроваджений в центрах надання адміністративних послуг міста. Також проєкт планують запустити у новій установі – Будинку нерухомості.
Також залишити відгуки про роботу БТІ можна, зателефонувавши на гарячу лінію Департаменту реєстрації – 0800-304-304.