Як діяти у разі порушення банками прав клієнтів?

11 августа 2020, 14:27
 

І ще новини з банківської сфери. Нацбанк підготував роз'яснення для тих клієнтів, чиї права порушили фінустанови, наприклад, перевели на інші умови обслуговування.

Майже 10 тисяч скарг отримав Нацбанк від клієнтів різних фінустанов щодо порушення їхніх прав. І третина з цих звернень, дійсно, проблемні. Загалом порушення мали наступні ознаки.
 
Національний банк України 
 
• списання коштів банками із зарплатного рахунку для погашення боргу за кредитом;
• самовільна зміна тарифів обслуговування без інформування клієнтів та опублікування змін на вебсайті за 30 днів;
• введення нових комісій без попередження;
• непрозоре розкриття інформації про акційні пропозиції у рекламі.
 
Тому Нацбанк підготував роз'яснення для клієнтів фінустанов, як діяти у подібних ситуаціях. По-перше, треба уважно читати всі умови надання послуг, не лише кредитний чи депозитний договір, а й анкети, угоди обслуговування, умови та правила банку. 
 
Національний банк України 
 
• завжди уточнювати повну вартість послуги, зокрема кредиту, включаючи всі додаткові платежі, а також ознайомитися з умовами та паспортом споживчого кредиту;
• якщо споживач вважає, що банк порушив його права, потрібно написати звернення безпосередньо керівнику банку (деякі порушення прав можна легко вирішити на цьому рівні);
• якщо банк не реагує на вашу скаргу, варто звертатися до Національного банку.
 
А ще Нацбанк радить мати справи лише з перевіренними банками. дізнатися про репутацію фінустанови можна за допомогою сервісу CONTR AGENT. Там розміщена вся інформація про банки з державних реєстрів та відкритих джерел.
Подписаться на ТВ-проекты

Поиск по архиву:

ПнВтСрЧтПтСбВс

Выбрать по тегу