У Нацбанку повідомили, яких клієнтів вважатимуть підозрілими

25 июня 2020, 12:47
 

Співробітники банку можуть відмовити в обслуговуванні клієнту, який не викликає довіри. Про це йдеться у постанові правління Національного банку.

Національний банк України визначив список індикаторів підозрілості фінансових операцій, які стосуються діяльності чи поведінки клієнта. По це йдеться у Положенні про здійснення фінансового моніторингу.
 
Підозрілим вважається клієнт, який:
 
– не може зрозуміло пояснити, в чому полягає його характер діяльності;
 
– не надає інформації, потрібної для належної перевірки, або надання неповної або сумнівної інформації, яку важко перевірити;
 
– має велику кількість рахунків або платіжних карток без потреби;
 
– нервує без видимих причин або проявляє нетипову поведінку;
 
– демонструє незвичайну зацікавленість до вимог законодавства у сфері фінмоніторингу та внутрішньої системи фінмоніторингу банку
 
–  з клієнтом неможливо зв'язатися за наданим номером телефону та електронною адресою.
 
Крім цього, клієнту можуть відмовити, якщо він хоче обслуговуватися лише у певного працівника та скасовує операцію після вимоги надати певні документі. Також банк може блокувати підозрілі перекази на суму від 149 тисяч гривень, якщо не буде вказано джерело походження коштів. Документальне підтвердження коштів вимагається тоді, коли операції не відповідають даним банку про фінансову спроможність клієнта. Також рахунки осіб можуть заблокувати, якщо проводиться розслідування щодо походження коштів.  Щоб встановити джерело походження грошей, у клієнта можуть вимагати такі документи: декларація, довідка про зарплату, договору продажу майна, дарування, позики тощо.
Подписаться на ТВ-проекты

Поиск по архиву:

ПнВтСрЧтПтСбВс

Выбрать по тегу