Больше миллиона услуг, электронные сервисы и признание на государственном уровне. Фронт-офису КП "БТИ" - 2 года

13 сентября 2019, 13:56
 

Близько мільйона послуг, запровадження електронних сервісів та визнання досвіду на державному рівні. Сьогодні виповнюється рівно два роки з моменту відкриття фронт-офісу КП "БТІ". За цей час, стверджують у профільному Департаменті мерії, вдалось зробити величезний стрибок у сфері нерухомості.

Сотні відвідувачів щодня, при цьому відсутність черг та оперативність обслуговування. Це фронт-офіс комунального підприємства "БТІ" - "Будинку нерухомості". Його відкрили рівно два роки тому. Від старої системи роботи БТІ тут не залишилось нічого. У фронт-офісі немає кабінетів, всіх приймають у відкритому приміщенні, а головне - на технічний паспорт тепер не треба чекати місяцями. Терміни виготовлення документів скоротили і їх замовник встановлює самостійно, як і сам обирає час приїзду до нього техніка. 
 
Анатолій Боліщук відвідувач фронт-офісу
 
Что нибудь сделать - это целая история была, сейчас моментом. Пришел, взял номер, тебя быстро обслужили. Сопоставить это невозможно. Я сдал документы, через пять дней мне придет сообщение, я приду, мне девушка выдаст и все.
 
Культурі обслуговування клієнтів - особлива увага. Заявника зустріне привітний адміністратор, надасть первинну консультацію. Всі працівники в однаковій формі, грубості від них люди не почують. 
 
Тетяна Ларіна відвідувачка фронт-офісу
 
Вы знаете, мне понравилось. Все так быстро, все так цивильно, раз-раз, и без очереди, мне понравилось. Условия работы хорошие, и все так сделано, и отношение к людям, очень внимательно, все хорошо.
 
Залишити відгук про роботу фронт-офісу можна, зателефонувавши на гарячу лінію. Також працює проект "Агент Х". На столах у адміністратора можна відсканувати QR-код та заповнити анкету з побажанням. А ще можна стати "Таємним покупцем".
 
Олег Дробот директор Департаменту реєстрації та цифрового розвитку
 
Кожен харків'нин може стати реально таємним покупцем, допомогти нам покращити сервіс, підняти якість обслуговування наших клієнтів. Він звертається до нашого підприємства і в процесі отримання послуги, він разом з нами моніторить, як саме ця послуга надається, як швидко він обслуговується нашими працівниками, чи зрозуміло надається інформація, чи виконуються терміни послуги, які були заявлені нашим підприємством при наданні відповідної послуги.
 
Нещодавно у БТІ запрацювало агентство з нерухомості. Тепер працівники комунального підприємства допоможуть продати та придбати дім чи квартиру. Крім того, за дорученням мера, у фронт-офісі надають безкоштовні юридичні консультації.
 
Олег Дробот директор Департаменту реєстрації та цифрового розвитку
 
Я можу вас запевнити, що до нас щодня звертаються сотні харків'ян саме за відповідною правовою консультацією, тому що сьогодні довіра саме до комунального підприємства, саме у сфері нерухомості є найвисокою. На підтвердження цього факту ми отримали відповідну нагороду від Міністерства регіонального розвитку та Ради Європи, які відзначили Харків та відповідно досвід БТІ, як одну з найкращих практик місцевого самоврядування в Україні.
 
До всього, зазначив Олег Дробот, саме у комунальному підприємстві "БТІ" першими в Україні запровадили замовлення техпаспорту онлайн. Це можна зробити на сайті Департаменту та на Порталі електронних сервісів. Крім того, техпаспорт можна перевірити так само онлайн на достовірність. За два роки у фронт-офісі надали майже мільйон послуг. І цей досвід, підкреслив директор Департаменту, впровадять у "Будинку нерухомості", де наразі триває масштабна реконструкція старого приміщення БТІ. 

Подписаться на ТВ-проекты

Поиск по архиву:

ПнВтСрЧтПтСбВс

Выбрать по тегу