В КП "Харьковводоканал" создан единый бесплатный номер "15-33"

20 марта 2019, 14:02
 

Замість чотирьох номерів, що працювали раніше - один, єдиний та безкоштовний. Як для дзвінків з мобільних так і стаціонарних телефонів. У КП "Харківводоканал" запрацював корткий номер "15-33" за яким містяни можуть звернутися з будь-яких питань щодо водопостачання чи водовідведення.

Від 500, а часом і до 3 000. Стільки дзвінків від харків'ян щодня надходить за гарячими номерами КП "Харківводоканал". На підприємстві кажуть, намагаються йти в ногу з часом і регулярно покращувати якість обслуговування абонентів. Тому для зручності мешканців Першої столиці було створений єдиний номер аварійно-диспетчерської служби. Для забезпечення такої можливості мобільні оператори отримали відповідні дозволи на використання в Харкові короткого номера - "15-33".
 
Олексій Кучеревський заступник директора Комплексу "Харківводопостачання" КП "Харківводоканал"
 
Этот номер является доступным и абсолютно бесплатным для всех операторов мобильной связи и стационарных телефонов. Данный телефон обслуживается круглосуточно и есть многоканальным. Любой житель города может позвонить по этому номеру и получить информацию по вопросам водоснабжения, водоотведения и обслуживания внутридомовых сетей. 
 
Для зручності абонентів і з метою поліпшення якості обслуговування всі розмови будуть записані, додає Олексій Кучеревський. За коротким номером містяни можуть передати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення, уточнити стан особового рахунку і вирішити будь-які питання, пов'язані з роботою підприємства. Також, якщо харків'яни побачили пориви на мережах водопостачання або відкритий люк в КП просять про це їх інформувати. Дзвінок надходить до загальної диспетчерської, а потім розподіляється на профільні служби, залежно від характеру звернення абонента. До того ж на підпрємстві запровадили ще одну безкоштовну послугу - зворотній зв'язок.
 
Олексій Кучеревський заступник директора Комплексу "Харківводопостачання" КП "Харківводоканал"
 
Мы стараемся улучшить нашу работу. Улучшить качество предоставляемых услуг, поэтому обратная связь с абонентом это очень для нас важно. Чтобы улучшить нашу работу и чтобы нам указали на наши недостатки, чтобы мы их устранили и улучшили. Когда аварийная бригада отчиталась о выполнении работ диспетчер звонит абоненту, который оставлял эту заявку "У вас бригада была? Работы выполнены? Вас всё устраивает? Есть замечания?" Если нет, то спасибо большое. А если есть, мы их устраняем. 
 
Усі номера аварійно-диспетчерської служби КП "Харківводоканал", за якими містяни телефонували раніше працюватимуть до 1 квітня. Абоненти та мешканці міста, які подзвонили на ці номери, будуть автоматично переадресовані на "15-33".

Подписаться на ТВ-проекты

Поиск по архиву:

ПнВтСрЧтПтСбВс

Выбрать по тегу