Европейские банки готовы финансировать строительство новых станций Харьковского метро

12 января 2016, 17:47
 

Подовження 3-ї лінії Харківського метрополітену - ця тема сьогодні була у цетрі уваги міських владників та представників Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. За столом переговорів фахівці обговорили питання з реалізації цього поекту, що є цілком реальним для Харкова вже найближчого майбутнього.

Це черговий візит до Першої столиці представників європейсьих банків, що готові вкласти кошти в проект розширення харківського метрополітену. Цього разу вони мають намір вивчити екологічні і соціальні питання.

Олександр Кісліцін представник Європейського банку реконструкції та розвитку

Под этот проект планируются и уже привлекаются деньги ЕБРР и кроме финансовых условий банк имеет также ряд требований, которые относятся к охране окружающей среды и социальных вопросов.

Новий проект розширення метро, за словами першого заступника міського голови Ігора Терехова, передбачає подовження Олексіївської лінії, а саме нову ділянку підземки із будівництвом двох станцій "Державинська" та "Одеська". За підрахунками фахівців це дозволить не тільки збільшити пасажиропотік по цій лінії на 25 мільйонів чоловік на рік, а ще значно розвантажити проспект Гагаріна за рахунок зменьшення наземного автотранспорту.

Ігор Терехов перший заступник Харківського міського голови

Трасса строительства участка и перегонных тоннелей и двух станций харьковского метрополитена от существующей станции "Метростроителей имени Ващенко" начало улицы Державинской вдоль Гагарина до пересечения Гагарина с Одесской - это то планируемое, что сегодня мы хотим воплотить в жизнь. Мы уменьшим значительно часть наземного транспорта.  Естественно это даст положительный эффект, потому что выброс от них будет уменьшен, т.е. мы меньше будем загрязнять экологию и атмосферу.

Практично вирішене питання і з місцевими мешканцями щодо знесення приватних будинків розташованих в районі перетину вулиці Державинська і проспекту Гагаріна, де відведено територію для будівництва станції метро "Державинська".

Ігор Терехов перший заступник Харківського міського голови

У нас под снос попадает 19 домовладений. Да, это непопулярная мера, но мы сознательно идём на это. Мы переговорили с людьми, которые там живут, они получат компенсацию, в плане метража, т.е. мы отдадим им жильё, они без ущерба, т.е. мы поможем в переселение. Они понимая, что этот проект важен для обеспечения жизнедеятельности города, поэтому мы вместе с ними практически решили этот момент, что они будут переселены. Соответствующнее финансирование конечно же будет предусмотрено в бюджете города Харькова.

Представники європейсьих банків ретельно вивчатимуть всі питання. В планах їх триденного візиту перемовини з фахівцями профільних департаментів міськради, оглядини місця майбутньої ділянки будівництва метро та відівідування вже діючих станцій та станції "Перемога", де зараз триває будівництво.

Ігор Терехов перший заступник Харківського міського голови

К нам уже приезжала первая группа экспертов, с которой мы плодотворно работали и которые дали высокую оценку степени готовности этого проекта и у нас нет никаких сомнений, что в скором будущем мы приступим к реализации этого проекта.

Подовження 3-ї лінії Харківського метрополітену - ця тема сьогодні була у цетрі уваги міських владників та представників Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. За столом переговорів фахівці обговорили питання з реалізації цього поекту, що є цілком реальним для Харклова вже найближчого майбутнього.

Подписаться на ТВ-проекты

Поиск по архиву:

ПнВтСрЧтПтСбВс

Выбрать по тегу