Оголошення. Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення заміщення вакантної посади

8 ноября 2018, 06:07
 

Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення заміщення вакантної посади головного спеціаліста — відповідального секретаря адміністративної комісії управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради з такими кваліфікаційними вимогами: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута); копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; в установленому Законом України «Про запобігання корупції» декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік; копію паспорта громадянина України; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток подаються особисто.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул. Б. Хмельницького, 11. Телефон для довідок: 725-00-38.
Подписаться на новости

Выбрать по тегу