Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад

12 июня 2018, 00:35
 

Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
 
— головного спеціаліста Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради.
 
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
 
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування освітньо-кваліфікаційного рівня магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших в інших сферах управління не менше 2 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп’ютері.
 
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
 
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квітка;
— копію трудової книжки.
 
При подачі копій при собі мати оригінали.
 
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Ярославська, 21, 2‑й поверх, к. 2.
 
Телефон для довідок: 734-94-30.
 

Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління житлового господарства Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради з такими кваліфікаційними вимогами: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК.
 
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута); копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, у порядку, установленому Законом України «Про запобігання корупції»; копію паспорта громадянина України; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
 
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток подаються особисто.
 
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул. Б. Хмельницького, 11. Телефон для довідок: 725-00-38.
 

Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста Управління освіти адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради з такими кваліфікаційними вимогами: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК.
 
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута); копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, у порядку, установленому Законом України «Про запобігання корупції»; копію паспорта громадянина України; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
 
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток подаються особисто.
 
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, пр-т Московський, 38. 
 
Телефон для довідок: 725-27-97.

 

Подписаться на новости

Выбрать по тегу