Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад

17 мая 2018, 00:44
 

Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад в Управлінні адміністративних послуг:
 
— адміністратор відділу адміністративних послуг Московського району (на час відпустки основного працівника для догляду за дитиною);
— адміністратор відділу адміністративних послуг Індустріального району (на час відпустки основного працівника для догляду за дитиною).
 
Претенденти на заміщення вакантних посад повинні відповідати наступним вимогам:
 
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов'язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
 
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії такі документи:
 
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П2‑ДС) з відповідними додатками;
— 1 фотокартку розміром 4 х 6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, вчені звання та наукові ступені;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію трудової книжки;
— копію військового квитка.
 
При подачі копій при собі мати оригінали.
 
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з моменту опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул.Чернишевська, 26, 2-й поверх, кімн. 8. Телефон для довідок: 706-34-62.
 

Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
 
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
 
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи на посадах за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків;
— мати базові навички роботи на персональному комп’ютері.
 
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
 
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію щодо подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— довідку про допуск до державної таємниці (в разі його наявності).
 
При подачі копій при собі мати оригінали.
 
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 34, кімн. 10.
 
Телефон для довідок: 725-37-40.
 

Департамент реєстрації Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
 
— спеціаліста 1 категорії відділу аналітики, інноваційного розвитку та електронного урядування Управління ведення Реєстру територіальної громади міста Харкова та електронного урядування Департаменту реєстрації Харківської міської ради — 1 посада;
— спеціаліста 1 категорії відділу реєстрації місця проживання у Київському районі міста Харкова Управління ведення Реєстру територіальної громади міста Харкова та електронного урядування Департаменту реєстрації Харківської міської ради — 1 посада;
— провідного спеціаліста відділу архівної роботи Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту реєстрації Харківської міської ради (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки) — 1 посада;
— головного спеціаліста відділу реєстрації місця проживання у Шевченківському районі міста Харкова Управління ведення Реєстру територіальної громади міста Харкова та електронного урядування Департаменту реєстрації Харківської міської ради — 1 посада;
— головного спеціаліста-юрисконсульта відділу правового забезпечення Департаменту реєстрації Харківської міської ради (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки) — 1 посада.
 
Претенденти на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
 
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту першого (бакалаврського) рівня відповідного професійного спрямування;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
 
Претенденти на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
 
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня відповідного професійного спрямування;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста І чи ІІ категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
 
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
 
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня відповідного професійного спрямування;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти ПК на рівні досвідченого користувача.
 
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста-юрисконсульта повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
 
— бути громадянином України;
— мати вищу юридичну освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування чи державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти ПК на рівні досвідченого користувача.
 
Особи, які відповідають зазначеним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
 
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см;
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію щодо подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військово‑облікового документу (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
 
При подачі копій при собі мати оригінали.
 
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, м‑н Конституції, 7, 8‑й поверх.
 
Телефон для довідок: 725‑31‑45.

 

Подписаться на новости

Выбрать по тегу