Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад

6 января 2018, 00:19
 

Адміністрація Індустріального району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
 
— завідувача сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
— головного спеціаліста сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради (на період відпустки основного працівника без збереження заробітної плати для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку);
— головного спеціаліста з правових питань загального відділу Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради.
 
Претенденти на заміщення зазначених посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
 
Претенденти на заміщення вакантної посади завідувача сектору:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 4 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
 
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
 
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— копію трудової книжки.
 
При подачі копій при собі мати оригінали.
 
Заяви для участі у конкурсі приймаються протягом 30 днів з моменту публікації оголошення за адресою: м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11, 3‑й поверх, кімн. 47. Телефони для довідок: 725-27-42, 93-50-94.
 

Департамент служб у справах дітей Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника начальника Служби — завідувача сектору з питань захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, Служби у справах дітей по Київському району.
 
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
 
— бути громадянами України;
— мати вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
— мати стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 3 років або загальний стаж роботи в інших сферах не менше 4 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи на комп’ютері з основними програмами.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
 
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію трудової книжки;
— копію військового квитка.
 
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток пред’являються особисто.
 
Заяви приймаються протягом 30 днів з дня опублікування об’яви за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 78, кімн. 4. 
 
Телефон для довідок: 700-56-62.
 

Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу праці та зайнятості населення Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради.
 
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати наступним основним вимогам:
 
— бути громадянином України;
— мати повну вищу економічну (юридичну) освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи на персональному комп’ютері.
 
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
 
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— копію трудової книжки.
 
При подачі копій при собі мати оригінали.
 
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3‑й поверх, кімн. 23. Телефон для довідок: 712-00-24.

 

Подписаться на новости

Выбрать по тегу