Порядок подання та терміни розгляду заяв про внесення змін до актових записів цивільного стану

31 января 2013, 00:40
 

Заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, а у випадках, передбачених законодавством, — за місцем зберігання актового запису цивільного стану. Заява подається при пред’явленні заявником паспорта або паспортного документа Громадяни України, а також іноземці і особи без громадянства, які проживають за кордоном, подають аналогічну заяву про внесення змін до актового запису, складеного органом державної реєстрації актів цивільного стану України, до дипломатичного представництва або консульської установи України.

 
Іноземці, особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, подають заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану, складеного органом державної реєстрації актів цивільного стану України, до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання.
 
Заява про визнання батьківства, яка є підставою для внесення змін, може бути подана до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання актового запису про народження або за місцем постановлення рішення суду про визнання батьківства.
 
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво чи консульська установа України не вправі відмовити громадянину в прийнятті та розгляді заяви про внесення змін.
 
Питання про внесення змін до актових записів цивільного стану розглядається у тримісячний строк з дня подання відповідної заяви до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
 
За наявності поважних причин цей термін продовжується з письмового дозволу керівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції (за місцем їх подання), але не більше ніж на три місяці.
 
Разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявниками подаються: свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні, та інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті.
 
Начальник Червонозаводського відділу державної  реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби  Харківського міського управління юстиції   Т. А. Вдовіна
Подписаться на новости

Выбрать по тегу