Оголошення

5 января 2013, 00:48
 

Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства міської ради.

Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
– бути громадянином України;
– мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
– володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
– мати навички роботи з основними програмами роботи на комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
– дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
– декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
– копію паспорта громадянина України;
– копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-200, м-н Конституції,7, 3-й поверх, кімн. 47.
Телефони для довідок: 760-73-23, 760-73-17,  760-76-53.
 
Подписаться на новости

Выбрать по тегу