Звіт

5 января 2013, 00:13
 

Про результати базового відстеження результативності рішення 9-ї сесії Харківської міської ради 6-го скликання від 17.08.2011 р. №  382 / 11 «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Харкові»

 

1. Рішення Харківської міської ради від 17.08.2011 р. № 382 / 11 «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Харкові».
 
2. Виконавець заходів з відстеження — Департамент транспорту  і зв’язку Харківської міської ради.
 
3. Основні цілі, на досягнення яких спрямоване дане рішення:
 
— вдосконалення правового регулювання господарських відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання у сфері руху вантажного автотранспорту в місті Харкові;
 
— забезпечення безпечних, економічних та комфортних умов дорожнього руху;
 
— недопущення погіршення стану або пошкодження автомобільних доріг.
 
4. Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 01.07.2012 р. по 20.07.2012 р.
 
5. Відстеження базове.
 
6. Метод одержання результатів відстеження — статистичний.
 
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність — статистичні. Дані про кількість дорожньо-транспортних пригод на території міста Харкова за участю вантажного транспорту надані УДАІ ГУ МВС України в Харківській області. Дані про кількість встановлених відповідних технічних засобів регулювання дорожнього руху надані Департаментом транспорту і зв’язку Харківської міської ради та комунальним підприємством «Харків-Сигнал»; способи одержання даних — збір, обробка та аналіз статистичних даних.
 
8. Для проведення відстеження результативності акта використано аналіз статистичних даних з 01.01. 2012 р. до 01. 07. 2012 р. з аналогічним періодом попереднього року.
 
Після прийняття міською радою цього рішення кількість та тривалість знаходження вантажного автотранспорту на вулично-дорожній мережі міста Харкова зменшились, що сприяло поліпшенню екологічної ситуації у місті, стабілізації пропускної спроможності транспортних магістралей, зменшенню транспортних заторів та, як наслідок, кількості ДТП за участю вантажного транспорту на 18 %, дорожньо-транспортних пригод з постраждалими на 22,8 %, зниженню загиблих на 28,5 % та зниженню травмованих на 27,5 %.
 
Кількість додатково встановлених відповідних технічних засобів регулювання дорожнього руху, які вказують напрямок руху вантажних автомобілів для зазначення рекомендованого маршруту, 11 шт.
 
Департаментом транспорту і зв’язку Харківської міської ради сумісно з УГАІ ГУ МВД України в Харківській області вживаються заходи щодо поліпшення схем організації руху транспорту, в тому числі і вантажного по вулично-дорожній мережі міста Харкова, встановлення додаткових технічних засобів регулювання дорожнього руху, які спрямовані на підвищення безпеки дорожнього руху та пропускної спроможності транспортних магістралей міста і, як наслідок, попередження та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод на території міста Харкова.
 
9. Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, він не потребує змін чи доповнень.
 
Директор Департаменту транспорту і зв’язку С. Б. Дульфан
 
Подписаться на новости

Выбрать по тегу